Navigace v sekci
Postup při reklamaci a vrácení zboží
Postup při reklamaci zboží
Nejdříve nám reklamaci sdělte telefonicky na +420 603 821 268 (+420 546 223 099) nebo emailem na info@gastroform.cz.
Reklamované zboží nám můžete doručit osobně nebo poslat přepravní společností na adresu:
GASTROFORM, s.r.o.
Ondrova 9
63500 Brno
Ke zboží přibalte kopii daňového dokladu a průvodní dopis s důvodem reklamace a popisem závady.
Důležité! Jak zabalit zboží?
Pokud výrobek posíláte přepravní společností, je nutné jej pečlivě zabalit.
- Zboží zabalte do dvou kartonů - 2 krabice nebo 1 krabice a karton po stranách.
- Zařízení opatřete bublinkovou fólií nebo jiným polstrováním. Výrobek se nesmí v krabici volně pohybovat. Zvláštní pozornost je potřeba věnovat různým úchytům, ovládání či jiným vystouplým částem zařízení, které mohou při manipulaci během přepravy prorazit karton.
- Všechny spojované díly krabice je nutné oblepit páskou tak, aby se krabice během přepravy nerozpadla.
- Odstraňte z krabice všechny staré přepravní štítky, aby nedošlo k doručení na špatnou adresu.
V případě nejasností kontaktujte naši telefonickou podporu.